20 stycznia 2012

Zmęczona ale szczęśliwa - weekend ;D



‎`Tętnisz mi w żyłach, w skroniach pulsujesz`




‎`Chciał, aby tylko o nim myślała, gdy przeżywa radość, podejmuje decyzje, jest wzruszona lub rozmarzona. Żeby tylko o nim myślała, gdy słucha muzyki, która ją fascynuje, gdy śmieje się do łez z dowcipu lub płacze rozczulona w kinie. Chciał, aby o nim myślała, gdy wybiera bieliznę, szminkę, perfumy lub odcień farby do włosów. Żeby tylko o nim myślała na ulicy, gdy odwraca onieśmielona głowę na widok całującej się pary. Chciał być jej jedyną myślą rano, gdy się budzi, i wieczorem, gdy zasypia...`

`Szczerość to użycie Enter w momencie, gdy chce się wcisnąć Backspace`

‎`Uprawiajmy miłość długimi dotykami, krótkimi oddechami i nieskończonym spełnieniem.`

‎`- Wie pani, miłość może się znudzić. Nie można przez dwadzieścia cztery godziny na dobę trzymać się za ręce i ciągle uśmiechać, bo drętwieją mięśnie.
- Jeśli musisz ciągle się na siłę przy nim uśmiechać, drogie dziecko. To to na pewno nie jest miłość`



`Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj.`


'Są takie sms'y, których nie da się usunąć, mimo mijających dni, tygodni, miesięcy a nawet lat.. cholerny sentyment .'


‎"szalona mała rzecz zwana miłością "
- Adam L ♥



'' Tylko z Tobą chcę tak po prostu dogonić marzenia '' ♥



♥ 
Uzależniłam się. 
Po raz kolejny. 
Najpierw od komputera. 
Komórki.
Kawy. 
Przyjaciół. 
A teraz od Ciebie.



Zostań tu ze mną
Nie chcę być sama
Pocałuj mnie na dobranoc



Przyłapałam dziś siebie na śpiewaniu twego imienia
Powiedziałeś, że jestem szalona
Jeśli tak, to jestem szalona na twoim punkcie - Adele




Całe życie chciałam udawać kogoś kim nie jestem, ukrywałam się. Często marzyłam o życiu bohaterów moich ulubionych amerykańskich seriali. Próbowałam być taka, jak oni. Chyba wstydziłam się siebie. Dopiero niedawno poczułam, że nie warto. Naprawdę. Bądźmy sobą, zawsze, bez względu na wszystko. BĄDŹMY SOBĄ! Tak, wiem kim jestem.


2 komentarze:

  1. fajnie;).
    Myśli i fotki;dd.
    Będzie mi bardzo miło jak i Ty rzucisz okiem na moje stylizacje;). Zapraszam.
    Ps: obserwujemy;).

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fotki... :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń