5 października 2011

Potrzebuje miłości ! ♥

Nowa szkoła , nowi ludzie . Na szczęście mam koleżanki z którymi mogę pogadać , a nie sama włóczyć się po korytarzach . Jest trudno , cholernie trudno . Ale przecież sama wybrałam sobie taką szkołę więc teraz muszę dać radę . Myślę że o wiele łatwiej było by mi gdybym miała kogoś , kto by mnie wspierał , zawsze stał z boku i trzymał za rękę . Gdy myślę o tym że mogłabym być zakochana , że mogłabym być z kimś a potem widzę tę pustkę wokół mnie łzy same spływają po policzkach .Czy prosząc o miłość proszę o zbyt wiele ?

Ale trzeba się uśmiechnąć i iść dalej , chodź w środku wszystko się burzy i każe ci rzucić całe życie w cholerę .
                                                                    Znajdę cię kiedyś ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz